Педагогический опыт

“Паўлінка” па-нямецку

14.09.2020
Акунуцца ў чароўны свет казак, паказаць свае моўныя здольнасці, пабываць у ролі акцёраў – усе гэта магчыма ў нашым тэатральным гуртку “Нямецкі без адзнак”, работа якога накіравана на развіццё міжкультурнай кампетэнцыі вучняў. А паколькі вывучаць замежную мову лягчэй, параўноўваючы яе з роднай, была распрацавана пастаноўка па п’есе Янкі Купалы “Паўлінка”, адзначаная дыпломам II ступені ў раённым конкурсе тэатральных калектываў.
Подробнее..

Произносим слова правильно

14.09.2020
Уроки русского языка и литературы – это прежде всего работа над словом, ведь нас хорошо понимают только тогда, когда это слово звучит верно. Правильное произношение – составная часть речевой культуры.
Подробнее..

Інтэрактыўна і вынікова

10.09.2020
Прааналізаваўшы эфектыўнасць выкарыстання інтэрактыўных метадаў навучання англійскай мове і інтэгральнай тэхналогіі выкладання, я распрацавала ўласную мадэль работы на ўроку, якая дазваляе актывізаваць мысліцельную дзейнасць вучняў, павысіць іх адказнасць за ўзровень сваіх ведаў.
Подробнее..

Павышаем педагагічную кампетэнтнасць праз творчыя групы

10.09.2020
Эфектыўнай формай метадычнай работы з выхавальнікамі дашкольных устаноў з’яўляецца работа творчых груп, якія ўяўляюць сабой прафесійныя аб’яднанні педагогаў, зацікаўленых ва ўзаемным творчым вывучэнні, распрацоўцы і абагульненні матэрыялаў пэўнай тэматыкі з мэтай пошуку аптымальных шляхоў вырашэння актуальных адукацыйных праблем і атрымання канкрэтнага метадычнага прадукта.
Подробнее..

Павышаем арфаграфічную пісьменнасць з дапамогай алгарытмаў

03.09.2020
Фарміраванне арфаграфічнай пісьменнасці ў вучняў – адна з галоўных праблем методыкі выкладання рускай мовы ў школе. Педагогі вядуць мэтанакіраваную работу па развіцці арфаграфічных навыкаў, але яе вынікі, на жаль, не заўсёды паспяховыя: многія вучні працягваюць дапускаць памылкі з-за няўмення прымяняць вывучаныя правілы па практыцы. Як дабіцца таго, каб дзеці не толькі бачылі свае памылкі і працавалі над імі, але яшчэ да пісьма адрознівалі ў маўленчым патоку асобныя арфаграмы і хутка арыентаваліся ў выбары правільнага напісання?
Подробнее..

Развиваем творческие способности младших школьников

03.09.2020
Творческие способности являются не только важной профессиональной характеристикой, но и качеством, позволяющим современному человеку быстро адаптироваться в меняющихся социальных условиях. Задача школы – активизировать и развивать творческий потенциал детей с раннего возраста. Уделяю этому большое внимание в своей деятельности. Развиваю творческие способности у младших школьников на всех уроках, но прежде всего на уроках языка и литературы.
Подробнее..

Фарміруем элементарныя матэматычныя ўяўленні ў дашкольнікаў

31.08.2020
Фарміраванне элементарных матэматычных уяўленняў у дашкольнікаў – даволі складаная педагагічная задача, бо патрабуе ад іх уседлівасці, канцэнтрацыі і ўвагі. Адукацыйныя сродкі павінны вырашаць узроставыя задачы: павышаць узровень псіхічнага развіцця, фарміраваць і развіваць пэўныя ўменні. Дапамагае ў гэтым тэхналогія інтэлектуальна-творчага развіцця “Казачныя лабірынты гульні” В.В.Васкабовіча, якой уласцівы шырокі ўзроставы дыяпазон удзельнікаў (адну і тую ж гульню могуць выкарыстоўваць дзеці рознага ўзросту), творчы падыход, наяўнасць некалькіх варыянтаў гульнявых заданняў і практыкаванняў для вырашэння адной задачы.
Подробнее..