Педагогический опыт

Павышаем матывацыю вучняў з дапамогай ІКТ

19.04.2019
Інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі шырока выкарыстоўваюцца ў вывучэнні замежнай мовы. Практыка паказвае, што яны маюць шэраг пераваг перад традыцыйнымі метадамі навучання. Гэта не толькі новыя тэхнічныя сродкі, але і новыя формы і метады выкладання, новы падыход да адукацыйнага працэсу.
Подробнее..

Канструктар Lego: цікава, карысна, эфектыўна

19.04.2019
Выкарыстанне кубікаў Lego – эфектыўная і захапляльная методыка навучання ў пачатковай школе з добрым матывацыйным патэнцыялам. У адрозненне ад традыцыйных практыкаванняў з ручкай і паперай канструктар Lego дазваляе задзейнічаць некалькі каналаў атрымання інфармацыі, дзякуючы чаму яна лягчэй засвойваецца. Канструктар вучыць дзяцей вучыцца: самастойна ставіць перад сабой вучэбныя мэты, распрацоўваць шляхі і сродкі іх дасягнення, ацэньваць вынікі, рашаць праблемы творчага і пошукавага характару. Усё гэта дапамагае павысіць паспяховасць школьнікаў.
Подробнее..

Тэставы кантроль: цікава, зручна, вынікова

17.04.2019
Праверка ведаў і ўменняў вучняў – важная частка адукацыйнага працэсу. Па арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроках назапашаны вялікі вопыт, але актуальнасць гэтага пытання не зніжаецца. Ад правільнага ацэньвання вучнёўскіх ведаў залежаць якасць і эфектыўнасць заняткаў.
Подробнее..

Да роднай мовы – праз беларускія народныя гульні

12.04.2019
Адна з галоўных задач адукацыйнага працэсу – развіццё і выхаванне дзіцяці як чалавека культуры, прычым у шырокім разуменні гэтага слова. Гэта і культура паводзін, і зносін, і пачуццяў, і мыслення, і практычнай канструктыўнай дзейнасці. Мова – адзін з важных складнікаў культуры. Яшчэ К.Д.Ушынскі пісаў, што “ўвесь след свайго духоўнага жыцця народ клапатліва захоўвае ў родным слове”. Родная мова – вялікі настаўнік для дзіцяці. Пра гэта пісаў і народны паэт Беларусі, педагог Якуб Колас: “Родная мова – гэта першая крыніца, праз якую мы пазнаём жыцце і акаляючы нас свет”.
Подробнее..

Экалагічнае выхаванне – праз гульню

08.04.2019
Адным з актуальных напрамкаў дашкольнай педагогікі з’яўляецца экалагічнае выхаванне дзяцей, якое рэалізоўваецца праз гульнявую дзейнасць. Асаблівае месца ў ёй займаюць дыдактычныя гульні, паколькі валодаюць вялікім вучэбна-выхаваўчым патэнцыялам.
Дыдактычныя гульні экалагічнага зместу пашыраюць уяўленні дзяцей пра ўзаемадзеянне чалавека і прыроды, дзейнасць людзей у ёй і ўзаемасувязь з’яў у навакольным свеце, дапамагаюць выпрацаваць у дашкольнікаў культуру паводзін у прыродным асяроддзі і выхаваць эмацыянальна-каштоўнасныя адносіны да яго. Падчас работы з дзецьмі ва ўзросце ад 3 да 5 гадоў заўважыла, што з-за ўзроставых асаблівасцей ім даволі цяжка запомніць чарговасць пор года і іх цыклічнасць. Акрамя таго, малышы не заўсёды ахвотна гуляюць у традыцыйныя гульні экалагічнага зместу, бо хутка стамляюцца, страчваюць увагу і цікавасць.
Подробнее..

У свеце дзіцячых захапленняў

08.04.2019
Канспект урока па прадмеце “Мастацтва”
Подробнее..

Фітнес – гэта здорава!

04.04.2019
Яшчэ 20 гадоў назад праблема нізкай рухальнай актыўнасці дзяцей не была настолькі актуальнай, як сёння. Рухавыя гульні з’яўляліся неад’емнай часткай дзяцінства.
Захаванне і ўмацаванне здароўя выхаванцаў – адзін з прыярытэтных напрамкаў работы нашай установы, які рэалізоўваецца праз укараненне сучасных сродкаў аздараўлення, выкарыстанне фізкультурнага абсталявання і інвентару новага пакалення. Педагогі знаходзяцца ў пастаянным пошуку новых форм фізкультурна-аздараўленчай дзейнасці. Сярод іх – дзіцячы фітнес, накіраваны не на дасягненне высокіх спартыўных дасягненняў, а на фарміраванне ў дашкольнікаў уяўленняў пра здаровы лад жыцця, іх аздараўленне і фізічнае развіццё.
Подробнее..