Педагогический опыт

Інтэрактыў на ўроках і ў пазакласнай рабоце

20.04.2018
Новыя адукацыйныя тэхналогіі дазваляюць настаўніку разнастаіць педагагічны вопыт, па-новаму будаваць адносіны з вучнямі, зацікавіць іх сваім прадметам. Сучасная педагагічная практыка не ўспрымае школьнікаў як гатовых прыёмшчыкаў інфармацыі, што ідзе ад настаўніка. Прыярытэтамі асобасна арыентаванага навучання з’яўляюцца палілог, дыялог, зносіны, мыслетворчасць, магчымасць самарэалізацыі. Асваенне гэтых мэтавых установак абумоўлена выкарыстаннем педагагічных тэхналогій. Адной з самых папулярных сёння з’яўляецца тэхналогія інтэрактыўнага навучання.
Подробнее..

Рэпетытара заменіць факультатыў

20.04.2018
Місія гімназіі – даць шанс кожнаму навучэнцу развіць творчы патэнцыял і інтэлект на аснове раскрыцця і рэалізацыі яго адукацыйных патрэб. Майстэрства педагога заключаецца ў тым, каб пераканаць кожнага школьніка ў тым, што ён здольны да творчасці і здольны стаць паспяховым у самастойным жыцці.
Факультатыўныя заняткі накіраваны на выяўленне пазнавальных інтарэсаў навучэнцаў, развіццё іх здольнасцей, уменняў і спосабаў дзейнасці, а таксама на задавальненне адукацыйных запытаў, звязаных з прафесійным самавызначэннем дзяцей. У сістэме работы гімназіі з адоранымі і здольнымі навучэнцамі факультатыўным заняткам адводзіцца важнае месца.
Подробнее..

Праз тэатр – да замежнай мовы

20.04.2018
Сёння вывучэнне замежнай мовы адыгрывае важную ролю ў чалавечай жыццядзейнасці. У сучасным свеце з яго бязмежнымі камунікатыўнымі магчымасцямі цяжка ўявіць свабоднага, адукаванага і паспяховага чалавека, здольнага жыць і займацца стваральнай працай ва ўмовах зменлівых абставін, без ведання замежнай мовы. Асваенне яе асноў дазваляе навучэнцам далучыцца да крыніцы інфармацыі пра сучасны свет і з’яўляецца добрым сродкам міжкультурных зносін.
Подробнее..

Праз “Альтанку” – у краіну Паэзіі

20.04.2018
“Мастацкае слова дапамагае акунуцца ў незвычайны і чароўны свет герояў. Разам з імі я вандрую: то птушкай лячу над бяскрайнімі палямі, то маленькай рыбкай ныраю ў рачныя глыбіні, то лёгкай пушынкай узнімаюся ў нябёсы. І так хораша, лёгка! Чаму так адбываецца? Адкуль у простых радках тоіцца сіла, якая можа прымусіць плакаць, смяяцца, любіць, ненавідзець, абурацца, цярпець?” – піша васьмікласніца Настасся Варабей у замалёўцы “Чарадзейная сіла мастацтва”.
Подробнее..

Настаўнік і адораныя дзеці: працуем разам

20.04.2018
Адоранасць… Што гэта? Дар прыроды, дадзены назаўсёды, ці вынік працы бацькоў, педагогаў і самога дзіцяці? Пытанне спрэчнае і праблемнае. На займаючыся доўгімі разважаннямі і цытаваннем навуковых тэорый, можна адназначна сцвярджаць, што адоранасць грунтуецца на індывідуальных прыродных задатках і ўзроставых асаблівасцях дзіцяці. Менавіта гэта з’яўляецца ключом для разумення задач у рабоце са здольнымі вучнямі. Варта помніць, што ў адных адоранасць навідавоку, а ў другіх схавана за рознымі комплексамі, перажываннямі, асаблівасцямі тэмпераменту і характару. Мэта нашай работы – дапамагчы раскрыцца кожнаму дзіцяці праз партнёрскае супрацоўніцтва настаўнікаў і вучняў.
Подробнее..

Цяплом сваім сагрэе “Натхненне”

20.04.2018
“Кожны чалавек хаця б і некалькі разоў за сваё жыццё, але перажыў стан натхнення – душэўнага ўздыму, свежасці, жывога ўспрымання рэчаіснасці, паўнаты думкі і ўсведамлення сваёй творчай сілы. Натхненне ўваходзіць у нас, як зіхоткая летняя раніца, якая вось-вось скінула туманы ціхай ночы, запырсканая расой, з зараснікамі вільготнай лістоты. Яно асцярожна дыхае нам у твар сваёй гаючай прахалодай”, - вельмі дакладна заўважыў К.Г.Паустоўскі. Так, сапраўды ёсць людзі, якіх натхняе і кропелька расы на летнім лузе, і спевы птушак вясновай парой, і асенні лістапад, і зіхаценне сняжынкі пад электрычным ліхтаром.
Такіх людзей сабраў разам паэтычны клуб “Натхненне”, у склад якога ўваходзяць творчыя настаўнікі Століншчыны. Мэта работы клуба – стварэнне ўмоў для рэалізацыі творчага патэнцыялу педагогаў раёна, стымуляванне і падтрымка педагагічнай творчасці.
Подробнее..

Сфарміраваць камунікатыўную кампетэнцыю вучняў дапамогуць нетрадыцыйныя ўрокі

20.04.2018
Нетрадыцыйныя ўрокі – адзін з важнейшых сродкаў навучання, які фарміруе ў школьнікаў цікавасць да вучэбнага працэсу, знімае напружанасць, павышае матывацыю да вывучэння замежнай мовы, развівае і ўдасканальвае сацыякультурную і камунікатыўную кампетэнцыі.
Подробнее..