Педагогический опыт

«Все профессии нужны, все профессии важны!»

20.02.2019
Классный час в 1 классе
Подробнее..

Вучым рашаць якасныя задачы па фізіцы

18.02.2019
У сваёй педагагічнай дзейнасці настаўніца фізікі вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі Таццяна Сяргееўна Матус кіруецца словамі Ніколы Тэслы: “Няма нічога, што ў большай ступені магло б прыцягнуць увагу чалавека і стаць прадметам вывучэння, чым прырода. Зразумець яе вялікі механізм, адкрыць яе стваральныя сілы і пазнаць законы, якія кіруюць ёй, - найвышэйшая мэта чалавечага розуму”. Пазнаць узаемасувязь законаў прыроды дазваляюць фізічныя задачы.
Подробнее..

Актывізуем пазнавальную дзейнасць вучняў з дапамогай эксперымента

18.02.2019
Школьнікі падзяляюць вучэбныя прадметы на лёгкія і складаныя, цікавыя і не вельмі. На жаль, хімія даволі рэдка трапляе ў лік любімых. Для многіх вучняў гэты прадмет з’яўляецца складаным, паколькі абапіраецца на веды па фізіцы, біялогіі і матэматыцы. Поспехі ў вывучэнні хіміі залежаць ад развіцця лагічнага мыслення і памяці, уменняў аналізаваць і супастаўляць. З другога боку, хімія, як эксперыментальная навука, прыцягвае дзяцей больш, чым іншыя дысцыпліны. Магчымасці хімічнага эксперымента бязмежныя, але за яго эфектыўнасцю і відовішчнасцю стаіць доўгая і карпатлівая работа, у тым ліку тэарэтычная. Каб павысіць матывацыю вучняў да прадмета, настаўніку трэба звяртацца да розных метадаў і прыёмаў.
Подробнее..

Ствараем інтэрактыўныя тэсты па матэматыцы з дапамогай Google-Форм

18.02.2019
Майстар-клас
Подробнее..

Фарміруем іншамоўнае маўленне па… мультфільмах

15.01.2019
Неабходнасць валодання замежнай мовай прадыктавана жыццём. Сучасныя настаўнікі знаходзяцца ў пастаянным пошуку эфектыўных метадаў, якія дазваляюць паспяхова вырашыць гэтую задачу. А што рабіць педагогу санаторнай школы-інтэрната, дзе атрымліваюць веды дзеці з праблемным здароўем, а ўрокі доўжацца не 45, а 40 хвілін? Навукоўцы сцвярджаюць, што пачынаць трэба з праслухоўвання іншамоўнага маўлення.
Подробнее..

Ствараем сучасныя сюжэтна-ролевыя гульні

15.01.2019
Гульня адыгрывае важную ролю ў развіцці і самарэалізацыі дзяцей, пазнанні навакольнага свету, калі яны яшчэ не асвоілі словы і не ўсвядомілі сацыяльныя ролі і правілы. Падчас настольных, рухавых і камп’ютарных гульняў у хлопчыкаў і дзяўчынак развіваюцца мысленне, памяць, логіка, спрытнасць, уважлівасць і многія іншыя карысныя якасці. Тым не менш менавіта сюжэтна-ролевыя гульні дапамагаюць дзецям увайсці ў свет дарослых, засвоіць узоры паводзін і формы адносін, сацыяльныя нормы і каштоўнасці, веды і ўменні, якія дазволяць паспяхова жыць у грамадстве.
Подробнее..

Эканоміка ў школе

15.01.2019
Гульня-падарожжа па эканамічным выхаванні другакласнікаў у групе прадоўжанага дня.
Подробнее..