Архив новостей

22.02.2016

Исследовательская деятельность учащихся

Конкурсы исследовательских работ, творческие конкурсы, олимпиады являются теми видами деятельности, которые позволяют учащимся реализовать и развивать интеллектуальные и творческие способности. Участие в исследовательской деятельности – важный фактор развития познавательных интересов, формирования личности учащихся.
подробнее...
22.02.2016

Энергазберажэнне: справа ўсіх – карысць для кожнага

На Брэстчыне вызначылі пераможцаў абласнога этапу рэспубліканскага конкурсу праектаў устаноў адукацыі па эканоміі і беражлівасці “Энергамарафон – 2015”. У спаборніцтве, арганізаваным упраўленнем адукацыі Брэсцкага аблвыканкама і Брэсцкім абласным ІРА, прынялі ўдзел 176 работ.
подробнее...
19.02.2016

Юныя аматары навукі

На Брэстчыне падвялі вынікі абласной навукова-практычнай канферэнцыі “З навукай у будучыню”. Арганізатарамі мерапрыемства, якое праходзіла на базе сярэдняй школы № 1 Драгічына, выступілі ўпраўленне адукацыі Брэсцкага аблвыканкама і Брэсцкі абласны ІРА.
подробнее...
12.02.2016

Дзеля бяспечнага дзяцінства

Яшчэ К.Д.Ушынскі заўважыў, што “адукацыя змяншае колькасць небяспек, якія пагражаюць нашаму жыццю, колькасць прычын страху і, даючы магчымасць вымераць небяспеку і вызначыць яе наступствы, змяншае напружанасць страху з прычыны гэтых небяспек”. У сучасным свеце ніхто не застрахаваны ад сацыяльных узрушэнняў і стыхійных бедстваў. Бяспека жыццядзейнасці стала адной з цэнтральных праблем чалавецтва. Нават самая звычайная абстаноўка можа стаць небяспечнай, калі не ведаць правіл паводзін на вуліцы, у транспарце, дома. У патэнцыяльна небяспечных сітуацыях самымі безабароннымі аказваюцца маленькія дзеці, рухомыя, няўрымслівыя і дапытлівыя. Іх актыўнае пазнанне навакольнага свету заахвочваецца дарослымі, што часам становіцца вельмі небяспечным. Сітуацыі, поўныя нечаканасцей, небяспек і экстрэмальнасці, прымушаюць дарослых апекаваць і аберагаць дзяцей, пастаянна трымаць іх у полі зроку.
подробнее...
06.02.2016

Формула поспеху мікашэвіцкіх педагогаў

Праблема развіцця інтэлектуальна-творчага патэнцыялу вучняў з’яўляецца надзвычай актуальнай. Грамадству патрэбны высокаэрудзіраваныя, актыўныя і крэатыўныя асобы. Не кожны чалавек здольны рэалізаваць свае здольнасці. Задача школы – садзейнічаць раскрыццю здольнасцей дзяцей, падтрымліваць і развіваць іх, дапамагчы самарэалізавацца.
подробнее...
04.02.2016

“Урачы” і “будаўнікі” з дзіцячага садка

Дашкольная адукацыя валодае добрымі магчымасцямі для першаснай сацыялізацыі дзяцей, таму павышаюцца патрабаванні да яе якасці. Яслі-сад № 82 Брэста даўно перайшоў з рэжыму функцыянавання ў рэжым развіцця, дзякуючы намаганням загадчыцы Святланы Разоўскай і яе намесніка Валянціны Воўк, якія аб’ядналі калектыў у каманду аднадумцаў. Вялікая ўвага ў дашкольнай установе ўдзяляецца пытанням развіцця і ўзбагачэння гульнявой прасторы.
подробнее...