Архив новостей

2024202320222021202020192018201720162015201420132012
декабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварь
21.04.2020

Англійская мова без школы

З-за эпідэміялагічнай сітуацыі актуалізавалася пытанне дыстанцыйнага навучання школьнікаў. Некаторыя вучэбныя прадметы дазваляюць дзецям выконваць заданні падручніка самастойна, прычым на прымальным узроўні. Але ў дачыненні да англійскай мовы такая тактыка не зусім эфектыўная, што звязана з асаблівасцямі вымаўлення іншамоўных слоў, напісанне якіх можа моцна адрознівацца ад вуснай формы. Так, у слове daughter у два разы больш літар, чым гукаў. Педагогі добра разумеюць, што многім дзецям, асабліва малодшага ўзросту, лягчэй запомніць вымаўленне пэўнага слова, чым навучыцца чытаць яго па транскрыпцыі.
подробнее...
21.04.2020

З інавацыйным падыходам да здароўя

Педагогі Гвозніцкага дзіцячага сада – сярэдняй школы Маларыцкага раёна лічаць, што без фарміравання ў вучняў рухальнай культуры нельга выхаваць здаровых грамадзян.
подробнее...
08.04.2020

Усё пачынаецца з сям’і

Эфектыўнасць карэкцыйна-развіццёвага ўздзеяння на асаблівых дзяцей і карэкцыйна-адукацыйнага працэсу ў цэлым залежыць ад здольнасці настаўніка-дэфектолага выбудаваць актыўныя і канструктыўныя зносіны з бацькамі. Дабіцца гэтага даволі складана, бо многія з іх абыякавыя і пасіўныя. Некаторыя мамы і таты лічаць, што вырашыць праблемы, звязаныя з развіццём і выхаваннем дзяцей, можна, абмежаваўшыся толькі карэкцыйнымі заняткамі. Але сям’я павінна выступаць не ў ролі назіральніка, а ўдзельніка адукацыйнага працэсу.
подробнее...
08.04.2020

Каштоўнасць метадычнай работы

Каб быць паспяховым і запатрабаваным, настаўнік павінен вучыцца ўсё жыццё. Без гэтага ў час інфармацыйных тэхналогій веды хутка дэзактуалізуюцца. Высокія патрабаванні прад’яўляюцца і да асобасных якасцей. Удасканаліць прафесійныя навыкі, павысіць матывацыю да самаразвіцця, стымуляваць творчую дзейнасць дапамагае метадычная работа. У нашай установе яна з’яўляецца важнай часткай сістэмы павышэння кваліфікацыі кадраў.
подробнее...
01.04.2020

Каштоўнасць супрацоўніцтва

Важнай умовай павышэння якасці вучнёўскіх ведаў і паспяховага ўкаранення інавацыйных падыходаў у адукацыйны працэс з’яўляецца інтэнсіўны абмен вопытам паміж педагогамі. Задача адміністрацыі школы заключаецца ў яго эфектыўнай арганізацыі.
подробнее...
Последние изменения