Архив новостей

2024202320222021202020192018201720162015201420132012
декабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварьдекабрьноябрьоктябрьсентябрьавгустиюльиюньмайапрельмартфевральянварь
26.10.2017

У цэнтры ўвагі – школьнае харчаванне

Пытанні якасці, бяспекі і збалансаванасці школьнага харчавання былі разгледжаны на сумеснай калегіі Камітэта дзяржаўнага кантролю Брэсцкай вобласці і абласной пракуратуры.
подробнее...
24.10.2017

Вызначылі лепшыя “суботнія” праекты

На Брэстчыне падвялі вынікі абласнога этапу Рэспубліканскага конкурсу на лепшы праект па арганізацыі шостага школьнага дня. Арганізатарамі спаборніцтва выступілі абласное ўпраўленне адукацыі і абласны ІРА.
подробнее...
20.10.2017

Лепшыя ў спецыяльнай адукацыі Брэстчыны

На базе Брэсцкага дзяржаўнага абласнога цэнтра маладзёжнай творчасці прайшоў фінал абласнога этапу II Рэспубліканскага конкурсу на лепшую ўстанову спецыяльнай адукацыі. Арганізатарамі спаборніцтва выступілі абласное ўпраўленне адукацыі, абласны ІРА і абласны ЦКРНіР.
подробнее...
17.10.2017

Дапамагчы ў прафесійным самавызначэнні

- Вынікам інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі з’яўляюцца не толькі новыя аўтарскія праграмы і тэхналогіі, але і пабудова ўласнай метадычнай сістэмы педагагічнай работы, - гаворыць дырэктар сярэдняй школы № 12 імя Героя Савецкага Саюза І.К.Кабушкіна Баранавіч Вольга Уладзіміраўна Пшанічная. – Удзел нашай школы ў інавацыйным праекце “Укараненне мадэлей псіхолага-педагагічнага суправаджэння высокаматываваных вучняў і іх арыентацыі на спецыяльнасці, запатрабаваныя сучасным развіццём рэгіёна” стаў крокам да самаразвіцця. Так, калі настаўнікам, якія працуюць у традыцыйнай сістэме, дастаткова авалодаць педагагічнай тэхнікай, то вызначальным фактарам у рабоце настаўнікаў-інаватараў становіцца іх гатоўнасць да розных інавацый. Нам удалося рэалізаваць педагогіку свабоды, дзякуючы якой дзейнасць педагогаў адкрыла шлях да самаразвіцця дзяцей, даўшы ім свабоду выбару. Гэта праяўлялася праз свабоду індывідуальнай дзейнасці настаўнікаў, інтэрактыўныя формы навучання, спалучэнне індывідуальнай, групавой і калектыўнай работы, кіраўніцкае кансультаванне інавацыйнага працэсу.
подробнее...
11.10.2017

Павышаная ўвага – прафарыентацыі асаблівых дзяцей

Прафарыентацыя дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця – адзін з важных напрамкаў работы Цэнтра карэкцыйна-развіццёвага навучання і рэабілітацыі Ляхавіцкага раёна. Дзейнасць у гэтым напрамку ажыццяўляецца ў цесным узаемадзеянні з установамі і арганізацыямі соцыуму.
подробнее...
11.10.2017

Ствараем прафесійную сеткавую суполку

Многія людзі вядуць дзённікі. У дзяцей гэта сшытачкі з рознымі каляровымі надпісамі, малюнкамі і ўклейкамі, дзе запісваюцца душэўныя перажыванні. Дарослыя часта перастаюць весці дзённікі з-за недахопу часу, а калі і вядуць, то дзеляцца з ім жыццёвымі перашкодамі і радасцямі, дасягненнямі і праблемамі на рабоце, захапленнямі і інш. А што рабіць, калі чалавеку патрэбна парада ці нехта хоча прапанаваць сваю дапамогу? Выйсце ёсць – блог. Асабліва карысным ён з’яўляецца для цяжкай настаўніцкай працы.
подробнее...
10.10.2017

Будучыя мытнікі

Па ініцыятыве Брэсцкай мытні і Брэсцкага гарвыканкама ў сярэдняй школе № 1 абласнога цэнтра пачаў працаваць мытны клас.
подробнее...
09.10.2017

Ад інавацыі – да якасці адукацыі

На Ляхавіччыне ўпэўнены, што інавацыйная дзейнасць – адзін з асноўных спосабаў мадэрнізацыі не толькі асобнай установы адукацыі, але і сістэмы адукацыі раёна ў цэлым. Дзейнасць школы ці дзіцячага садка ў рэжыме інавацыі – умова эфектыўнага развіцця творчага патэнцыялу педагогаў. Сучасныя настаўнікі і выхавальнікі павінны ісці ў нагу з часам, знаходзіцца ў пастаянным пошуку новых і цікавых метадаў педагагічнай дзейнасці.
подробнее...
06.10.2017

З улікам рэгіянальных запытаў у працоўных рэсурсах

- Прафарыентацыйная работа з’яўляецца важным звяном школьнай адукацыі, бо звязвае яе з эканомікай, а патрэбы вучняў – з іх будучыняй, - гаворыць начальнік аддзела адукацыі, спорту і турызму Баранавіцкага райвыканкама Сяргей Міхайлавіч Вінаград. – Для паспяховага развіцця грамадства неабходна, каб кожны выпускнік школы знаходзіў прымяненне сваім інтарэсам і схільнасцям, не губляў дарма час, сілы і сродкі ў пошуках месца на рынку працы, адчуваў задавальненне ад работы па прафесіі. Не менш важна і тое, каб, атрымаўшы запатрабаваныя спецыяльнасці, выпускнікі сельскіх школ вярталіся на малую радзіму і замацоўваліся ў рэгіёнах, забяспечваючы дастойную змену сённяшнім працаўнікам сяла.
подробнее...
04.10.2017

Методическое пособие

Издано новое методическое пособие для педагогов первой ступени учреждений общего среднего образования
подробнее...
01.10.2017

З інавацыйным падыходам да прафесійнага самавызначэння вучняў

- Сучасная школа – гэта не толькі ўстанова адукацыі, але і сацыяльны інстытут, які дазваляе асобе асэнсаваць сучасны свет, сцвердзіцца ў духоўна-маральных каштоўнасцях і культуры, - гаворыць начальнік аддзела адукацыі, спорту і турызму Баранавіцкага гарвыканкама Сяргей Валер’евіч Пузікаў. – Каб авалодаць новымі напрамкамі прафесійнай дзейнасці і ўключыцца ў тэхналагічныя інавацыі, чалавек павінен пастаянна самаўдасканальвацца. Толькі тады ён зможа паспяхова адаптавацца да сучаснага жыцця, стаць актыўнай і мабільнай асобай, здольнай весці сацыяльны дыялог і прымаць канструктыўныя рашэнні. Важная роля ў гэтым належыць прафесійнаму самавызначэнню школьнікаў і пабудове іх індывідуальных адукацыйных траекторый, што забяспечвае профільнае навучанне.
подробнее...
Последние изменения