12.02.2016
Яшчэ К.Д.Ушынскі заўважыў, што “адукацыя змяншае колькасць небяспек, якія пагражаюць нашаму жыццю, колькасць прычын страху і, даючы магчымасць вымераць небяспеку і вызначыць яе наступствы, змяншае напружанасць страху з прычыны гэтых небяспек”. У сучасным свеце ніхто не застрахаваны ад сацыяльных узрушэнняў і стыхійных бедстваў. Бяспека жыццядзейнасці стала адной з цэнтральных праблем чалавецтва. Нават самая звычайная абстаноўка можа стаць небяспечнай, калі не ведаць правіл паводзін на вуліцы, у транспарце, дома. У патэнцыяльна небяспечных сітуацыях самымі безабароннымі аказваюцца маленькія дзеці, рухомыя, няўрымслівыя і дапытлівыя. Іх актыўнае пазнанне навакольнага свету заахвочваецца дарослымі, што часам становіцца вельмі небяспечным. Сітуацыі, поўныя нечаканасцей, небяспек і экстрэмальнасці, прымушаюць дарослых апекаваць і аберагаць дзяцей, пастаянна трымаць іх у полі зроку.
подробнее...