Архив новостей

28.05.2020

Арыентацыя – усход

Кітайская мова – адна з папулярных і перспектыўных сучасных замежных моў. Наблізіцца да старажытнай культуры Паднябеснай імкнуцца і ў Баранавічах. Летась з мэтай наладжвання ўзаемадзеяння ў сферы выкладання кітайскай мовы і распаўсюджвання ведаў пра кітайскую культуру была заключана дамова аб супрацоўніцтве паміж Мінскім дзяржаўным лінгвістычным універсітэтам, гарадскім упраўленнем па адукацыі і сярэдняй школай № 7. Дамова прадугледжвае абмен кадрамі і вопытам, сумесную работу па навучанні школьнікаў.
подробнее...
28.05.2020

Роўныя магчымасці для ўсіх

Адчуць сябе раўнапраўнай і раўнацэннай часткай грамадства, рэалізаваць свае планы і мары – такія магчымасці адкрывае перад асаблівымі дзецьмі спецыяльная адукацыя, якая забяспечвае не толькі атрыманне неабходных ведаў, але і аказанне карэкцыйнай дапамогі, сацыяльную адаптацыю і інтэграцыю асоб з АПФР.
подробнее...
28.05.2020

Шосты дзень: цікава, весела, карысна

Шосты школьны дзень даўно стаў арганічнай часткай адукацыйнага працэсу, бо адкрывае шырокія магчымасці не толькі для арганізацыі цікавага адпачынку, але і для ўсебаковага развіцця вучняў, наладжвання партнёрскіх адносін з бацькамі. Кожная ўстанова адукацыі Ганцавіччыны вылучаецца прыярытэтнымі напрамкамі работы па суботах, што адлюстроўваецца ў выхаваўчых праектах і мерапрыемствах.
подробнее...
28.05.2020

Усведамляць адказнасць за свае ўчынкі

На Брэстчыне падвялі вынікі абласнога інтэрнэт-конкурсу на лепшы сацыяльны праект па прафілактыцы дзіцячых дэвіяцый “Ад усвядомленага ўчынка – да ўсвядомленай адказнасці”. Арганізатарамі спаборніцтва, у якім удзельнічалі 60 работ, падрыхтаваных педагогамі ўстаноў агульнай сярэдняй, спецыяльнай і дадатковай адукацыі, выступілі галоўнае ўпраўленне па адукацыі Брэсцкага аблвыканкама і Брэсцкі абласны ІРА пры падтрымцы рэгіянальных вучэбна-метадычных кабінетаў.
подробнее...
22.05.2020

Для развіцця прафесіяналізму педагогаў

На Ляхавіччыне падвялі вынікі раённага конкурсу на лепшае партфоліа вучэбна-метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў. Спаборніцтва, арганізаванае раённым ВМК, праводзілася з мэтай актывізацыі арганізацыйна-метадычнай дзейнасці кіраўнікоў ВМА.
подробнее...
19.05.2020

Вучымся адно ў аднаго

Адной з асноўных умоў эфектыўнай метадычнай работы, павышэння кваліфікацыі і прафесійнага развіцця педагогаў з’яўляюцца іх узаемадзеянне і ўзаеманавучанне. Некаторыя даследчыкі лічаць, што павысіць якасць вучнёўскіх ведаў можна, стварыўшы ўмовы і асяроддзе для таго, каб настаўнікі вучыліся адно ў аднаго. Узаеманавучанне заснавана на сумесным пошуку рашэнняў прафесійных праблем і можа быць рэалізавана ў рамках творчай групы, добраахвотнага прафесійнага аб’яднання педагогаў, якія займаюцца пэўнымі праблемамі. Работа па іх вырашэнні не толькі паляпшае якасць адукацыі, але і развівае прадметна-метадычную кампетэнтнасць настаўнікаў, прыводзіць да стварэння метадычных прадуктаў (распрацовак урокаў, дапаможнікаў, дыдактычных матэрыялаў і інш.).
подробнее...
19.05.2020

Паказалі якасную падрыхтоўку

Сёлета ў Пінску сабраўся 81 удзельнік заключнага этапу рэспубліканскай прадметнай алімпіяды, каб выявіць лепшых знаўцаў інфарматыкі і біялогіі. Інтэлектуальныя спаборніцтвы праходзілі на базе сярэдняй школы № 10 і Палескага дзяржаўнага ўніверсітэта.
подробнее...
18.05.2020

Об итогах областного интернет-конкурса на лучший социальный направленный на профилактику детских девиаций «От осознанного поступка – к осознанной ответственности»

Организатором конкурса выступило главное управление по образованию Брестского облисполкома.  Организационное и методическое обеспечение конкурса осуществлялось государственным учреждением образования «Брестский областной институт развития образования». В оценке конкурсных работ приняли участие заведующие учебно-методическими кабинетами области (за исключением УМК Ленинского района г. Бреста).
подробнее...
12.05.2020

Для патрэб інавацыйнай вытворчасці

Дынамічнае развіццё грамадства, курс на паскораную эканамічную і сацыяльную мадэрнізацыю патрабуюць аператыўнага рэагавання на ўзніклыя запыты і адпаведнай якасці адукацыі. Сучасныя спецыялісты павінны ўмець выкарыстоўваць набытыя веды ў зменлівых умовах вытворчасці. Таму і навучанне такіх спецыялістаў павінна быць комплексным і мэтанакіраваным і праходзіць ва ўмовах, максімальна набліжаных да прафесійнай дзейнасці.
подробнее...